Keskeneräiset kujeet

Keskeneräiset kujeet

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Hui Hai!


Eilinen keskustelu Miehen kanssa peiton alla:
"Minä haluaisin ostaa itselleni jotain!"
"No mitäs se mahtaa olla?"
"Haluaisin ihan hirveästi itselleni sellaiset vihreät Hai-kumisaappaat!"
Tässä kohdin Mies nauroi hetken ja jatkoi sitten:
"No jos noin pienestä tulee onnelliseksi, niin ostapa ne saappaat itsellesi!"
Ja niin minä sen enempää miettimättä ostin ne tänään itselleni.
Ihan tosta noin vaan!
Ja kylläpä ne ovatkin sievät!
Ja miten tämä liittyy käsitöihin?!
No, sehän on selvää:
Nyt minä tarvitsen ihastuttavan limenvihreän huivin
uuden mustan kevättakkini
ja uusien hurmaavien limenvihreiden Hai-saappaiden seuraksi!

4 kommenttia:

  1. Oi ne on ihanat! Onnea uusista Hai-saappaista. Jos viimepäivien kelit jatkuvat, sulla on täydellinen varustus tähän kevääseen.

    VastaaPoista
  2. Niinpä, vain se huivi puuttuu!
    Tai kyllä äsken vaatekaappia siivotessa löysin pari sopivaa, mutta se itse tekemä keväthempukkahuivi vielä puuttuu!

    VastaaPoista
  3. Minulla vappuna 2010 ostetut samanväriset hait.Nyt ne on jo siinä kunnossa ettei niitä viitsi pitää !
    Oletko pessyt saappaitasi,millä aineella laittaisitko kuvaa,sillä epäilen ettei kellään ole näin suttuisia saappaita kuin minulla!
    Susanna

    VastaaPoista
  4. Kyllä ne hait siellä peitonkin alla toimii...

    VastaaPoista